micet photo sharing

12 April 2011

oh sejak akhir-akhir ini, entry emo kan. taknak la emo emo ni. tak best kan? happy2 la best. SENYUM~ :D. dgn itu marilah kite bersama-sama melihat keindahan micet.

gambar-gambar ini amatlah sesuai bagi sesiapa yg mahu melanjutkan pelajaran di micet.[mcmlah ade org nak tgk] it supposed to be pemandangan shj,tetapi terselit juga model-model tidak berbayar, dan hanyalah pelakon semata-mata.

enjoy :F


















selamat datang ke

UNIVERSITI KUALA LUMPUR

MALAYSIAN INSTITUTE OF CHEMICAL & BIOENGINEERING TECHNOLOGY

Share This Post

5 comments:

izzati ellyani Says:

gambar cafe x de ke.? sy rindu cafe pak ya dan ikan keli masak sambal.. sob3..

yanmamas Says:

dilaa..hehe..comey gmbq noe..kite akan kembali ke sana..

Adell Says:

ala kak zati, pakya da takde, da tukar tender.. kami semua pun rindu pakya. mahu kacang botol pakya, tauhu+tempe pakya.. ikan keli masak sambal is the best!..mahu keramahan and kemurahan pakya juge~

ohh yan, gmbq micet comeyy?? hihi. micet ni wlpn kecik ade view2 cantik juge.he3.

WAWA Says:

hai blh berkenalan..comel laaa awk niiii..tehee:P

Adell Says:

alaah. da kenal tu buat2 kenal lah. takyah buat2 tak knl pulaaaak!
hohoho.