motivate motivate.

17 February 2011

Sejak mukhtahir ini, saya spt mengabaikan pelajaran. Maybe terlalu penat bersukan menyebabkan minggu ni sy banyak sgt tidur, dlu mmg selalu tidur but because of new sem and i have to struggle kalau nak menjejak kaki ke UK.

melihat sahabat2 yang baru fly ke aussie, snap pic lawa2 kat sana membuatkan sy tersedar dr keletihan.. dilah force to study, letih mcm mne pun u have to study! kate nak belajar kat UK.

congrats to some of our friends, batch aussie yg sudah menjejaki kakinye di bumi oz. dan juga yg bakal naik flight pada awl pagi esok. ohh, ikutkan hati mahu saja saya menghantar mereka. kongsi kegembiraan dan kenervousan fly. Insya-Allah,biiznillah.. the day will come to me too :D amin!

Ya ALLAH, berilah ketenangan dalam hatiku dalam mempelajari Ilmu-Mu. Jauhkanlah ak dari sifat pembenci. Ya ALLAH, lapangkanlah dadaku dalam menimba Ilmu-Mu.

I LOVE TO STUDY. SAYA SUKA BELAJAR. dan SAYA TAK MALU BELAJAR!

akhir kalam, doakan sy berjaya fly~ he3 :P

Share This Post

4 comments:

Anonymous Says:

bittaufiq binnajah ma!!:)

-fiqash-

Adell Says:

thank u fiqash~ mai la melawat saya di melaka. alang2 sudah smpi di msia~ hehhe :P

Anonymous Says:

haha.jauh tuu.huhu.
cuti ble ma?

Adell Says:

kite 25 feb ni start cuti~ awk blk mesir bile?