azam

07 January 2011

well people said tahun baru, azam baru. for me, still keeping the azam lama and i hope i will achieve it. ade orang ade azam, ade orang takde azam, ade orang azam die tercapai, ade orang azam die tak tercapai. ade org bgtahu ape azam die, azam saya?? secret. hahaha.

ape eh azam dlm bahasa inggeris? tak tahu. cheak translate google, determination. tp itu kesungguhan or keazaman kan? haha,ntahlaa.. english tak power sgt. u know what u want to achieve, and then u should set a goal. what to do, and how to do.

tapi, azam-azam lama tak tercapai sbb sifat saya yang kurang istiqamah and kesungguhan ni la jadinya azam tu masuk bakul simpan je dalam tu buat hiasan and abaikan. but whenever i look back, i see me yg lemah. sbb semua azam tak tercapai. sape suke tgk diri sendiri lemah, takde sape suke.

so azam-azam yg da terperuk lame, sejak bbrpe thn yg lepas. saya nak gali balik. saya nak cuba balik. saya nak cuba menjadi diantara orang-orang yg berusaha dalam hidup. bukan macam tin kosong.

hee :D tapi kan.. ade satu azam yg tercapai! baru perasan..tapi azam ni tah pape punye azam la.. azam "tak mencari org utk disukai". hahaha,buat lawak je.

Share This Post

0 comments: